vrijdag 24 december 2010

I'm dreaming of a white Christmas

Toch maar vlug een kort berichtje vanuit Beverlo! Ik ben woensdag goed aangekomen! De vlucht had een klein beetje vertraging: tijdens het landen steeg het vliegtuig opeens terug op en kregen we de volgende mededeling van de piloot 'Ik zie door de mist de landingsbaan niet, dus ik ga nog eens omvliegen en ik probeer het langs een andere kant... Veiligheid boven alles. Over 10 minuten probeer ik opnieuw te landen.' De 2e keer was het gelukkig wel gelukt om te landen! 10 minuutjes later dan gepland, vloog ik in de armen van mijn ouders en mijn broertje! Wat was ik blij terug thuis te zijn!
Maar wat een sneeuw hier seg! We hebben er daarstraks de meetlat bijgehaald en er blijkt hier 25 cm te liggen (!). En het sneeuwt hier nu nog altijd... Het wordt alvast een witte Kerst!
Voor iedereen een fijne Kerst en alvast een gelukkig Nieuwjaar!

Tot binnenkort!

-x- Eline

1 opmerking:

  1. hey,
    een superlate reactie van mij, maar wat wil je, voor mij is het ook blok.
    ook hoop dat het een fantastisch jaar voor je mag worden!! en veel succes met je laatste examen morgen!!!

    tot gauw!!!

    groetjes
    xxx
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen