woensdag 26 januari 2011

Finish

Mijn Erasmusavontuur in Forlì loopt bijna op zijn einde. Sinds dinsdag ben ik officieel uitgeschreven als studente hier, ik ben nu nog slechts een toerist in dit prachtig stadje. Vandaag ben ik beginnen inpakken, alles ligt hier een beetje overhoop. Vooral omdat ik morgen ook nog wat om handen wil hebben. Xana haar mama is ondertussen ook onderweg naar hier: ze zit op dit moment ergens rond Basel, Zwitserland. Ik wil Xana en haar mama al op voorhand bedanken om een deel van mijn inboedel hier mee te brengen naar België! De rest van mijn spullen breng ik mee met het vliegtuig.
Ik heb ondertussen ook mijn laatste resultaat binnen: een 28/30 voor Linguistica italiana. Alles is nu dus in orde, alles is geregeld. Alles is (bijna) klaar voor vertrek!

Ciao!

-x- Elena

1 opmerking:

  1. Op voorhand dan ook al: Graag gedaan, hoor! :) :)
    We zijn bijna weeegggg... Hoe snel is het wel niet gegaan, zeg?? 't Lijkt wel of het gisteren was dat we hier zijn aangekomen! :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen