donderdag 27 januari 2011

De laatste

Ik weet niet zo goed hoe ik aan deze blog moet beginnen. Het zal namelijk de allerlaatste blog vanuit Forlì worden. Want vanaf morgen ben ik weer een inwoner van Beverlo en in februari zit ik weer gewoon op kot en op school in Antwerpen.

Erasmus is een geweldige ervaring, het zal mij altijd bijblijven. Het is een toffe rit geweest, met de nodige ups en downs. Ik heb veel nieuwe, toffe mensen leren kennen en ik heb van een nieuwe cultuur kunnen proeven. Bij deze bedank ik alle Erasmussers die mijn Erasmustijd hier wat bruisender hebben gemaakt! En in het bijzonder de Belgische Erasmussers: wij zien elkaar in België nog wel! Ook de 2 Japanse meisjes die we hebben leren kennen, komen nog naar België. Met de rest van de Erasmussers gaan we zeker nog proberen af te spreken!

En vanaf morgen scheiden ook de wegen van Xana en mij weer: Xana rijdt met haar mama mee en ik ga met het vliegtuig richting ons Belgenlandje, rond de middag zet ik dus weer voet op Belgische bodem. Ook Xana wil ik natuurlijk superhard bedanken voor de fijne tijd hier! Je was er voor mij als ik het nodig had en andersom ook. We verlaten het appartement hier met een lach en een traan...

Vanuit een leeg appartement sluit ik deze blog af. Bedankt aan mijn trouwe lezers, bedankt voor jullie leuke reacties! Ze hebben mij kunnen troosten wanneer ik het moeilijk had.

Tot binnenkort!

-x- voor de laatste keer: Elena

1 opmerking:

  1. Inderdaad, onze wegen scheiden ook, daar had ik zelfs nog niet bij stil gestaan... :s Niet meer met jou samenwonen... Gek! Ik vond het ook heel fijn dat je hier bij mij was, anders was ik op bepaalde momenten resoluut naar huis gegaan en niet meer teruggekomen! We hebben elkaar er op sommige momenten echt door moeten halen, maar that's what friends are for, right!? :) Als je je eenzaam voelt op kot in Antwerpen mag je me altijd een belleke geven, he! ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen