dinsdag 16 november 2010

Oh well!

Pfoewie, wat een werk allemaal! We krijgen steeds meer huiswerk op onze schouders gedumpt en dan moet er ook nog steeds gewerkt worden aan de Bachelorpaper. Maar ik probeer het zoveel mogelijk in het weekend gedaan te krijgen, zo heb ik tijdens de week toch tijd om nog van het Erasmusleven te genieten!

Vorige week dinsdag was het dus Belgische aperitivo @ Moquette en was zeker geslaagd! Maandagavond zijn we eerst met een aantal Belgische en 1 Spaanse (met Belgische roots) Erasmussers gaan aperitieven op Piazza Saffi. Daarna hebben Ellen, Linsey, Tom en ik samen gezellig croque monsieurs gemaakt met jaren 90 muziek op de achtergrond en een flesje wijn! Dinsdagavond weerklonk de Belgische muziek door de luidsprekers in de Moquette. En op de toog stonden natuurlijk verschillende Belgische hapjes gemaakt door Belgische Erasmussers: croque monsieurs, wentelteefjes (of verloren brood), chocoladetruffels, quiche lorraine, chocomousse en natuurlijk de onvermijdelijke frietjes!
En vanavond is er de Hongaarse aperitivo @ Moquette.

Fragolino (een mix van aardbeien en proseeco): mijn nieuw lievelingsdrankje! :-)

Linsey, Ellen, Vanessa, Emilie, Sophie (B), Ik, Cécile (B) en Ayano (Japan)

Poging tot groepsfoto met de Belgische Erasmussers :-) (ze staan er jammer genoeg niet allemaal op!)

En dan was er nog een fantastisch evenement waar Xana en ik toevallig bij uitkwamen: Micro Circo. De hele Corso della Repubblica werd afgesloten en stond vol met schminkkraampjes, clowns, acrobaten, enz. Met onze mond vol tanden hebben we 2 geweldige acts kunnen bekijken. Zie hieronder de foto's want woorden volstaan soms niet om het uit te leggen!



Jawel, daar staan 2 meisjes tussen al dat vuur! ;-)


Zonder vangnet!

Zij hangt enkel nog vast aan hem (jawel, de bovenste is een man...)

Na dit redelijk kort berichtje moet ik dringend terug aan mijn schoolwerk gaan beginnen want ik heb nog wel een aantal dingen te doen...
Geerinckx out!

-x- Elena

2 opmerkingen:

  1. Buongiorno mia figlia,
    Het doet ons deugd dat jij (en Xana natuurlijk ook) het goed naar je zin hebt daar. We missen je maar ons (bijna) dagelijks contact via Skype en het feit dat we kunnen lezen dat je je daar goed amuseert en goed je best doet voor je studies, maakt het gemis voor een heel groot deel goed.
    Ciao.
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy Eline
    Amaaaaai!Dat klinkt allemaal ongelooflijk goed!Volgens mij beleef jij daar de tijd van je leven!De foto's zien er ook prachtig uit!Dat lievelingsdrankje van jou.......mmmmmm....dat ziet er heeeeeeeerlijk uit!
    Ook de studies vlotten goed!Fijn!
    Ik blijf uitkijken naar je toffe verhalen....Blijf genieten van dit avontuur!Tot gauw
    Tante Marita xx

    BeantwoordenVerwijderen