woensdag 22 september 2010

Gepakt en gezakt!

Eindelijk klaar met inpakken. Heb er 3 dagen over gedaan! Het is pas als je zoveel moet meenemen dat je beseft hoeveel rommel je eigenlijk hebt! Maar ik heb toch het nodige mee. Een valies van 20 kg is niet niets! Doe daar nog eens een doos van 30kg bij (die zal worden opgestuurd) en 10 kg handbagage en dan heb je een beeld van wat zo'n verhuizing van een half jaar inhoudt!

Ondertussen heb ik hier op zaterdag 11 september nog een klein afscheidsfeestje gehouden voor familie en vrienden. Het was supergezellig! Bedankt aan iedereen die is gekomen, ik zal jullie allemaal superhard missen! Zoals beloofd maak ik een muur met alle foto's die ik heb. Daar zal ik een foto van maken en hier dan posten!

Vorige zondag hebben mijn ouders en mijn broertje mij verrast met een ontbijt in Tessenderlo. Heb mijn buikje daar goed rond gegeten, het was superlekker! Bedankt mama, papa en Joren :-)

Nu ga ik hier nog een laatste avondje genieten van het thuis-zijn en morgen is het dan eindelijk zo ver! Ik heb mijn vlucht om 14u50, dus zal ik pas heel laat op het appartementje in Forlì aankomen. Maar zodra ik tijd heb, zal ik hier berichtjes posten!

Ciao en tot schrijfs!

-x- Elena

3 opmerkingen:

  1. Hallo Eline,

    Ja nu is het bijna zover, maanden hebben we erover gesproken en nu nog 1 nachtje slapen. We gaan je superhard missen maar weten dat je een geweldige tijd gaat beleven daar.
    grtjs dikke kus
    papa, Joren en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eline,
    Wij wensen jou een hele fijne en gezellige tijd in Italie. Voor straks een goede vlucht en we houden je blog in de gaten!
    Geniet van je tijd daar.
    Groetjes, Rene, Marga, Lotte en Annemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Eline, ik hoop dat je goed aankomt nu/straks en wacht vol spanning op meer nieuws :) knuffel! Xx

    BeantwoordenVerwijderen