vrijdag 24 september 2010

Arrivata

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Ik vertrok richting Forlì voor een half jaar. De traantjes vloeiden rijkelijk wanneer ik afscheid moest nemen van mijn ouders in Charleroi airport. Daar begon dan eindelijk mijn reis.

En wat voor één... Het vliegtuig had een uur vertraging waardoor ik maar net mijn bus gehaald had. De bus had 10 minuten vertraging waardoor ik nog 10 minuten de tijd had om een ticket te kopen en het juiste spoor te vinden. En dan zat de trein (die ik dus maar net gehaald had) ook nog eens bomvol, waardoor het óók nog eens 10 minuten vertraging opliep. Geweldige start! Achja :-)

Ik ben er dan toch geraakt. Uitgeput kreeg ik de nodige uitleg over wat er eerst moest gebeuren. Vandaag staan de inschrijving en het aanvragen van een fiscale code op het programma. En natuurlijk boodschappen doen!

Hier op het appartement zitten samen met Xana en mij nog 2 andere meisjes. Elisabetta, een Italiaanse uit Sardinië, heb ik al ontmoet en is een superlieve. Olga, een Oekraïense, heb ik nog niet ontmoet, maar dat zal niet lang meer duren, denk ik.

Hier ga ik nu mijn eerste berichtje vanuit Forlì maar afsluiten. Ik heb nog veel te doen vandaag! :-)

Ciao!

-x- Elena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten